tas gepakt - Reisverslag uit De Meern, Nederland van cucimata - WaarBenJij.nu tas gepakt - Reisverslag uit De Meern, Nederland van cucimata - WaarBenJij.nu

tas gepakt

30 Juli 2017 | Nederland, De Meern

Vandaag de tas gepakt voor de reis! Herman had nog 5 kg kleding voor de familie daar. Gaan we proberen in de tas te krijgen en anders morgen nog even een andere tas kopen. Moet wel lukken. We hebben er veel zin in, de thuisblijvers (de dames) twijfelen nog een beetje of wij mannen wel zonder hun begeleiding en gezonde verstand kunnen. We gaan het beleven! Ik heb er in ieder geval veel zin in. Ik ga proberen iedere dag onze belevenissen op te schrijven en wat foto's te plaatsen als het internet dat toelaat. Op Siberut waar we een week verblijven is geen internet en ook geen mobiele telefonie dus dan zal ik hierna alles plaatsen. Sampai jumpa lagi!

• 31 Juli 2017 - 00:16

Anne En Taco :

Lieve Mart, en Herman hele fijne vakantie samen. Hoop dat het jullie verwachtingen zal overtreffen.
    Wens jullie een hele mooie reis toe en kom heelhuids weer thuis. Nu gaan genieten.

Maar wanneer het kan, dan zien we graag een update in je verslag. We willen het graag volgen.

• 31 Juli 2017 - 07:50

Elvire :

Hoi Broer en Herman...

wat gaaf dit reisverslag.
    we gaan jullie volgen..
    heel veel plezier, alles beleven zien en MART vooral ETEN..

Maat kom wel weer heelhuids terug.

Heeelllleee dikke kus.

• 31 Juli 2017 - 11:21

Esther En Ron En Lucas:

Mannen, heel veel plezier. Geniet van alles en kom veilig weer thuis.
    dikke kus van ons xxx

• 01 Augustus 2017 - 10:16

Elvire:

ik bedoel natuurlijk MART :-)