padang - Reisverslag uit Seberangpadang, Indonesië van cucimata - WaarBenJij.nu padang - Reisverslag uit Seberangpadang, Indonesië van cucimata - WaarBenJij.nu

padang

02 Augustus 2017 | Indonesië, Seberangpadang

Gisteren vliegen en landen in Doha. Daar moesten we lang wachten 9 uur. En dan doorvliegen naar Kuala Lumpur. Fantastisch groot en schone luchthaven. En lekker eten . Herman vraagt alles in Bahasa Indonesia en krijgt antwoord in het Bahasa malayu. Een soort Nederlands en Vlaams. Grappig om te horen. We slapen in het klia hotel . Eindelijk languit liggen, we zijn zo moe dat we binnen 2 minuten slapen. De volgende dag vroeg op 5 uur . We zijn op tijd en Herman laat mij inchecken want voor buitenlanders zijn ze nauwkeurig . Alles gaat goed en we landen om 8:05 uur in Padang. Nu kan het feest beginnen. De stad waar Herman een groot deel van zijn jeugd heeft doorgebracht.

• 04 Augustus 2017 - 13:08

Anne:

Wat een lange reis om uiteindelijk in Padang aan te komen. Maar jullie zijn er!
    Lekker om weer even te kunnen slapen in een bed ipv een stoel op t vliegveld.
    Kijk uit naar de volgende verhalen. En naar de belevenissen in Siberut die je komende week beleefd. Dat lezen we graag wanneer je weer internet hebt. Veel plezier boys

• 09 Augustus 2017 - 22:08

Annie:

Wat leuk om je verhaal te lezen. Cauk had me al het een en ander vertelt. Geniet van de verdere reis. Ben benieuwd hoe je het ervaart op Siberut. Hoor straks graag je verslag.
    Ik ben vandaag, woensdag, thuisgekomen. Geniet van deze week met allemaal, voor jou, onbekende dingen die je beleeft. Dikke kus mamma